サービスプロセスは時に複雑になることがあります。 タスクをトリガーしたり、フォローアップの質問をしたりする必要があります。 顧客に確認のメールを送ったり、ステータスの更新を行うタイミングをスケジュールしたりする必要があります。ThinkOwlはこれらすべてを自動的に行います。
ThinkOwlのインテリジェントなワークフローを使用すると、カスタマーサービスのプロセスと責任を個別に管理することができます。簡単に管理できます。プログラミングは必要ありません。サービスプロセスのタスクとルールを自分で定義するだけです。ThinkOwlや既存のシステムでアクションをトリガーすることもできます。
Workflow automation refers to the automation of work or business processes to increase efficiency. It defines procedures and responsibilities. The software then takes over the further steps for each incoming request, such as the assignment of responsibilities, priorities, and the creation of response templates.
Business processes can also be mapped. One speaks of a business process when different tasks converge for achieving an objective. In customer service, the business process begins with the customer inquiry and ends with the successful processing of the case.
The Business Process Model and Notation (BPMN) is particularly suitable for mapping business processes. It's a graphical specification language in process management. BPMN simplifies the modeling and documentation of workflows and business processes.